Personalisatie Proces
Diensten
Cases
Dit is DAYLEE
Over DAYLEE
Werken bij
Pakketten
Blog & Nieuws
Testimonials
Contact
Start nu
online personalisatie

Maak je klantervaring
persoonlijk

Verhoog je conversie en klanttevredenheid met online personalisatie.

Of je nu wilt starten met personalisatie of je huidige personalisatie naar een hoger niveau wilt tillen, wij helpen je met de tools, kennis, strategie en uitvoering om echt impact te maken.

Personalisatie proces
Gratis scan
ZET JE EIGEN DATA SLIM IN

Waarom personalisatie belangrijker is dan ooit

De verwachtingen van klanten zijn hoger dan ooit. Vooral doordat ze zoveel keuze hebben online. Met één klik zijn ze weer weg. Personalisatie biedt je de mogelijkheid om relevante en persoonlijke klantervaringen te creëren, die klanten aan je merk binden.

Personalisatie dwingt je om zorgvuldig je zero- en first party data op te bouwen. Want zonder goede data wordt het lastig om goed te kunnen personaliseren. Door deze focus op je ‘eigen data’ ga je meer resultaat uit je owned media halen. Dit maakt je minder afhankelijk van paid media, zoals Google en Meta. Natuurlijk kun je niet zonder deze kanalen, maar zorg ervoor dat je niet aan het Google infuus komt te hangen. Met personalisatie kan je dit voorkomen.

Personalisatie wordt daarnaast de komende jaren steeds beter en schaalbaarder door de groeiende mogelijkheden van AI. 

E-COMMERCE, TRAVEL OF LEISURE

Voor wie is personalisatie interessant?

Personalisatie is voor heel veel bedrijven interessant maar wij richten ons specifiek op e-commerce (B2C & B2B), travel- en leisure bedrijven. We willen namelijk graag de impact van onze personalisatie support aan kunnen tonen en dat lukt alleen als er een winkelmandje of bestelpagina aanwezig is.

personalisatie doe je er niet 'even' bij

Wat maakt ons uniek? 

Veel bedrijven en online marketingbureaus doen personalisatie ‘erbij’. Het is één van de vele marketing activiteiten of diensten die ze doen of aanbieden. 

Wij zijn van mening dat je personalisatie er niet bij even bij doet. Daarom hebben wij er onze specialisatie van gemaakt. 

Focus op personalisatie en marketing automation

Van implementatie tot maandelijkse support

Expertise in zowel strategie als techniek

Resultaatgericht met bewezen impact op ROI

Meer dan 7 jaar ervaring met personalisatie en CDP’s

Zero- en first party data opbouwen

Waarom personalisatie belangrijker is dan ooit

We zien regelmatig dat bedrijven enthousiast starten met personalisatie. Echter 6 maanden na de implementatie staan nog steeds dezelfde use-cases live. Vaak komt dit doordat er te weinig tijd, technische kennis en geen vast proces is om continu te werken aan nieuwe personalisatie use-cases. 

Bij onze klanten werken we daarom met een vast personalisatie proces:

1. Verzamelen
Het neerzetten van een stevige fundering qua data verzamelen
2. Personaliseren
maandelijks nieuwe personalisatie use-cases implementeren
3. Verbeteren
analyseren en verbeteren van de personalisatie use-cases
Personalisatie proces
Deze merken verbeteren hun klantervaring en omzet met onze support
Verschillende tools waar wij mee werken

Een kijkje in onze personalisatie machinekamer

Om goed te kunnen personaliseren is naast het inrichten van een goed proces het selecteren en inzetten van de juiste tooling van belang. Wij werken veelvuldig met de volgende tools:

Spotler Activate

Een Nederlands CDP (voorheen bekend onder de naam Squeezely)

Raptor

Een Deens CDP en personalisatie platform, veelvuldig ingezet door retailers en webshops (zowel B2B als B2C)

Bloomreach

Bloomreach is een krachtig CDP en personalisatieplatform, veelgebruikt door retailers en e-commercebedrijven (zowel B2B als B2C).

Floows

Een tool die we zelf hebben ontwikkeld om gericht en slim zero party data te verzamelen met als doel betere en relevantere personalisatie use-cases. 

Channable

Een ideale tool voor het op orde krijgen van je productfeeds en het naar een hoger niveau tillen van de personalisatie use-cases. 

OpenAI

Voor het creëren van vernieuwende en slimme personalisatie use-cases

Verschillende tools waar wij mee werken

Wat klanten zeggen over onze personalisatie support

DAYLEE is een goede partij wat betreft personalisatie en Spotler Activate. Ze hebben ons geholpen om een gedegen personalisatie strategie neer te zetten waar we nu flink profijt van hebben.

Bas Visscher
Platform Teamlead

Dankzij DAYLEE kunnen wij op een veel efficiëntere manier te werk gaan met het Spotler Activate CDP.

Pauline Kaptein
Digital Director

De samenwerking verloopt goed. DAYLEE is goed bereikbaar en is snel met hulp bieden.

‍

Abby den Teuling
E-com lead
cases waar we trots op zijn

Personalisatie succesverhalen

E-commerce
Personalisatie
Marketing Automation
Data Insights
Shabbies Amsterdam: 19,6% meer nieuwsbrief inschrijvingen door een 2-staps methode
Leisure
Personalisatie
Data Insights
SnowWorld: Bezoekers helpen de juiste keuze te maken
Leisure
Personalisatie
Data Insights
Fletcher Hotels: Ruim 100 hotels, duizenden kamers en miljoenen website gebruikers
Van Nederland tot de verenigde staten

Waar we personaliseren

Veel van onze klanten zijn actief in meerdere landen in Europa en sommige zelfs in de USA. Veel van onze personalisatie use-cases zijn daarom te bewonderen in een groot deel van Europa.

HOE PRESTEERT JOUW SPOTLER ACITVATE ACCOUNT?
Gratis scan van je Spotler account

Persoonlijk rapport met directe verbeterpunten.

35+ scans uitgevoerd, met bewezen resultaten.

Meer dan 70% van de CDP-implementaties kan beter.

Ja, ik wil een gratis scan
Veel gestelde vragen
We hebben al een full service marketing agency. Wat voegen jullie toe?

Veel full service agency’s doen personalisatie erbij als 1 van de vele diensten die ze aanbieden. Hierdoor ontbreekt het hen vaak aan diepgaande (technische) kennis om de volle potentie uit het CDP, personalisatie en marketing automation te halen. Bij veel van onze klanten worden wij daarom als een add-on van de eigen marketeers en het full service agency gezien. 

Werken jullie met lange contracten?

Nee, onze maandelijkse support pakketten zijn maandelijks opzegbaar. Ook als je bijvoorbeeld een 6 of 12 maanden contract met ons hebt afgesloten. Wij vinden dat je met ons moet samenwerken omdat je tevreden bent. Niet omdat je nog vast zit aan een lang contract. 

Wat is het verschil tussen losse support en maandelijkse support?

Losse support is hetzelfde als een los project. Met een begin en een einde. Je maakt tijdelijk gebruik van onze diensten. Bij maandelijkse support gaan we structureel met elkaar samenwerken, inclusief vaste overlegmomenten, rapportages, roadmap, enz. Je bent daarnaast bij maandelijkse support verzekerd van onze beschikbaarheid qua capaciteit. Dit is bij losse support niet altijd het geval. 

De dienst waar ik naar op zoek ben staat niet bij de pakketten. Kunnen jullie mij wel helpen?

Waarschijnlijk wel. Zolang het een personalisatie, marketing automation of data insights probleem is. Informeer via het contactformulier naar de mogelijkheden of stuur een mailtje naar reinold@daylee.nl

Doen jullie ook aan kennisdeling?

Ja, vooral in onze maandelijkse support pakketten is er ruimte om onze kennis over te dragen aan jouw team. Het groeipakket is hier het meest geschikt voor.  

Geven jullie ook trainingen?

Ja, we geven ook trainingen. Dit zijn vaak maatwerk trainingen die afgestemd worden op jouw situatie en de tools die je gebruikt. 

DAYLEE is een online marketing agency gespecialiseerd in personalisatie. Wij helpen onze klanten om hun online resultaten en klantervaring te verbeteren. We love data.

Contact

Info

DAYLEE B.V.

Deventerweg 2A

3843 GD Harderwijk (NL)

Bel: 085 401 849 4

Mail: info@daylee.nl

Nieuwsbrief
Expertise
Spotler ActivateRaptor Partner
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
DIGITAL PERSONALIZATION AGENCY
Copyright © 2025. DAYLEE Digital
Algemene voorwaardenPrivacy