Strong Viking
Koppeling See Tickets, de website en e-mail zorgt voor persoonlijke content
Relevante informatie door herkenning fase customer journey
Persoonlijke content zorgt voor een conversiestijging van 12%
Marktleider binnen obstacle runs
Over Strong Viking
Website
Verschillende type runners relevanter aanspreken
De nodige inzichten
In welke fase zit de bezoeker?
Personalisatie per fase in de customer journey
Maar we gaan nog een stap verder.
We zijn ook bezig met het inzetten van Spotler-gegevens in Facebook- en Instagram-advertenties. We hebben specifieke doelgroepen gecreëerd op basis van het gedrag van gebruikers op de website. Als er bijvoorbeeld een nieuw boek over Max Verstappen is uitgekomen, laten we iedereen die interesse toont in Formule 1 of Max Verstappen een advertentie zien. We zetten Spotler Activate dus optimaal in voor alle kanalen: website, e-mailmarketing en advertenties.
2-way koppeling
Koppeling Spotler met See Tickets zorgt voor betere gebruikservaring
''Het kunnen ontwerpen van een gepersonaliseerde ervaring voor onze bezoekers is van grote waarde voor Strong Viking. Met de grote diversiteit in zowel de doelgroep als aanbod helpt DAYLEE ons met het Spotler Activate CDP om deze persoonlijke klantervaring bij iedere bezoeker te creëren.Door de doelgroep directer en persoonlijker te kunnen bedienen realiseert Strong Viking een hogere klanttevredenheid en aanzienlijke groei in conversie.''
Resultaten
Succesvolle koppeling tussen Spotler Activate en See Tickets (Paylogic)
Met behulp van Spotler Activate is er een conversiestijging van 12% gerealiseerd
Door de inzet van Spotler Activate is er een extra omzet van 11% gerealiseerd
De klantervaring is verbeterd door de persoonlijke informatievoorziening