Black Friday 2025: maximale omzet, minimale stress
Black Friday komt eraan. Ben jij er klaar voor?
Geen paniek. Wij helpen je op weg met diverse blogs en een e-paper. Je vindt ze op deze pagina. Zodat je tijdens de drukste dagen van het jaar geen omzet (en marge) laat liggen.
En als je er zelf niet uitkomt dan helpen wij je om op tijd Black Friday ready te zijn.
De 3 meest voorkomende problemen
Het probleem met Black Friday
Elk jaar weer hetzelfde. De omzet is hoog, maar levert het ook wat op? De 3 meest voorkomende problemen die wij zien tijdens Black Friday zijn:
Het kan anders. En slimmer
De meest succesvolle bedrijven richten zich niet op de duurste, maar op de meest waardevolle kanalen: hun eigen. Door ook tijdens Black Friday te investeren in marketing automation en personalisatie, bouw je aan een slimme Black Friday campagne waar je nog jaren plezier van hebt.
Hogere Customer Lifetime Value
Bind nieuwe klanten direct met relevante, persoonlijke communicatie. Met name ook na Black Friday.
Lagere advertentiekosten
Benut je eigen data die je al hebt voor effectievere en goedkopere targeting.
Betere conversie door relevantie
Verhoog de aankoopkans door bezoekers relevante aanbiedingen te tonen die passen bij hun interesses.

Blogs & E-paper
Check of jij al Black Friday ready bent
We hebben 2 blogs geschreven en een E-paper om je op weg te helpen met concrete use-cases die je in kunt zetten tijdens Black Friday. Als marketing automation en personalisatie specialisten hebben we ons vooral gefocust op dit deel. Lees de blogs en de e-paper en kom erachter of jij al klaar bent voor Black Friday.
E-paper: Black Friday ready: Maximale omzet, minimale stress
Een uitgebreide e-paper met concrete use cases voor e-mail, marketing automation en personalisatie voor een succesvolle Black Friday campagne.
Do. 16 oktober 2025 - 13:00 uur
Webinar
Black Friday 2025: van piek, naar profit
Black Friday draait vaak om snelle deals en hoge advertentiekosten. In ons gratis webinar van 30 minuten ontdek je hoe je je eigen kanalen zoals e-mail, marketing automation en je website inzet om van eenmalige kopers loyale klanten te maken. Schrijf je nu in!
🎁 Bonus: Ontvang na afloop onze exclusieve e-paper.

Klaar voor Black Friday in 3 stappen
Hulp nodig? Wij helpen e-commerce bedrijven met te weinig capaciteit of kennis om op tijd klaar te zijn voor Black Friday. Handig als je tijdelijk even hulp nodig hebt om een goede e-mail, marketing automation en personalisatie campagne neer te zetten voor Black Friday. Zodat je tijdens de drukste dagen van het jaar geen omzet (en marge) laat liggen.
We maken een korte audit zodat we weten wat je hebt staan of voorgaande jaren hebt gedaan. Op basis van je doelen bepalen we samen je Black Friday strategie en de use cases die daarbij passen.
Ons team van specialisten bouwt de automations, journeys en personalisaties in de tools die je hebt.
We testen alles uitvoerig zodat u op de dag zelf met één druk op de knop live kunt. Stressvrij en vol vertrouwen.
Doorlooptijd: 1-4 weken Afhankelijk van wat je al hebt staan en waar je hulp bij nodig hebt
Hoe wij jou kunnen helpen
We beginnen eerst met een korte audit om snel inzicht te krijgen in jouw tools, ideeën en wat je al hebt staan. Zo kunnen we precies helpen met wat je nodig hebt. Of je nu een e-mailtool, een CDP of beide gebruikt: wij zorgen ervoor dat je Black Friday-campagne op tijd klaar is en maximaal gaat presteren.
Klaar voor je beste Black Friday ooit?
Vul het formulier in en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op, om jouw Black Friday campagne te bespreken.